Calivita 

 

 

 

 

10 pasi simpli pentru a pierde in greutate

 

    In ultimii 20 de ani, portiile de macare au crescut dramatic. Pe masura ce portiile au crescut, asa am inceput si noi sa credem ca, cu cat primim mai multa mancare, cu atat este mai bine. Totusi, consumul excesiv de alimente duce la cresterea in greutate, probleme de sanatate si cheltuieli pentru sanatate.

    Pentru a va controla portia mai usor, folositi modelul "farfuriei sanatoase" pentru a va planifica mesele. Farfuria sanatoasa asigura o masa satioasa cu un continut adecvat de calorii - toate in timp ce va echilibreaza mesele si va asigura o nutritie buna.

    Pentru a costrui o farfurie sanatoasa:

    - Impartiti-va farfuria in sferturi.
    - Jumatate din farfurie va fi rezervata pentru legume fara amidon (verdeturi, sparanghel, rosii, castraveti etc.)
    - Un sfert din farfurie va fi compus din proteine (tofu, carne de vita, de peste, de pui etc.)
    - Ultimul sfert va fi compus din produse ce contin amidon. Acestea sunt: paste, orez, porumb, mazare, fasol etc.

    Pe langa ce se afla in farfurie, adaugati si niste fructe sau lapte degresat. Puteti adauga si o cantitate mica de grasime, cum ar fi ulei, unt sau dressing de salata, dar sa fie in jur de 45 de calorii. Cateodata puteti manca si altceva decat ceea ce v-am recomandat. Unele macaruri au multe calorii si chiar daca mancati ceea ce este descris ca fiind o portie poate fi un surplus pentru unii. Daca nu stiti cat ar trebui sa consumati, tineti evidenta macarii pe care o consumati si comparati caloriile cu nivelul de calorii pe care l-ati stabilit ca fiind telul dvs. Studiile au aratat ca oamenii care incearca sa slabeasca reusesc s-o faca de doua ori mai repede, daca tin evidenta a ceea ce mananca.Daca mancati ceva ce vine ambalat, verificati ambalajul. Cel mai important lucru de pe ambalaj este portia de servire. Uitati-va la acest lucru si comparati-l cu telul stabilit pentru calorii, pentru a vedea daca acel tip de mancare vi se potriveste in planul dvs. de mancare.

    Pentru a va controla mai bine portia de mancare, va oferim cateva sfaturi:

    1. Cand mancati acasa, folositi farfurii mici.
    2. Beti 2 pahare cu apa inainte de fiecare masa.
    3. Mancati mai multe produse bogate in fibre (5 grame sau mai mult pe portie).
    4. Daca mancati in oras, impartiti mancarea cu un prieten.
    5. Sau puteti sa-i cereti chelnerului sa va puna jumatate la pachet.
    6. Mancati incet. Fiti ultimul de la masa care termina de mancat.
    7. Includeti multe legume care nu contin amidon in dieta (sunt bogate in fibre).
    8. Daca gatiti in cantitati mari, punteti ce a ramas in frigider pentru o masa mai usoara mai tarziu.
    9. Nu mancati in fata televizorului sau in timp ce faceti activitati ce va distrag atentia.
    10. Nu asteptati sa fiti lihniti pana sa mancati. Daca stiti ca trebuie sa stati multe ore fara mancare, luati o gustare usoara.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro