Calivita 

 

 

 

 

4 Alimente bogate in zinc pentru o viata sanatoasa

 

    O dieta bogata in zinc este necesara pentru a va mentine sanatatea. Zinc contribuie la multe aspecte ale sanatatii dumneavoastra. Acesta contribuie la imbunatatirea vederii, gustului, mirosului si va faca parul si pielea sa arate mai frumos. Aceasta este, de asemenea, legat de productia de testosteron la barbati si scaderea simptomelor menstruale la femei.
    Dar cel mai cunoscut beneficiu al aportului de zinc este un sistem imunitar fortificat. Zincul ajuta la construirea a 100 de enzime diferite si ajuta la protejarea organismului impotriva bolilor. Aici sunt 4 surse de alimente naturale care vor adauga zinc la dieta dvs.:

    Carne

    Daca sunteti un mancator de carne, probabil obtineti deja o cantitate rezonabila de zinc din dieta dvs. Tipurile de carne care transfera cea mai mare concentratie de zinc sunt: carnea de vita, miel, porc si somon. Carnea de pui si curcan sunt si ele surse bune, in special carna rosie. Amintiti-va sa luati in considerare si controlul portiilor atunci cand consumati carne cu niveluri ridicate de colesterol si de grasime.

    Nuci si seminte

    Migdalele, alunele, nucile de pin, caju si semintele de floarea-soarelui sunt optiuni vegetariene viabile pentru mentinerea nivelurilor de zinc la un nivel sanatos. Mai mult decat atat, semintele de dovleac au una dintre cele mai mari concentratii de zinc disponibile intr-un aliment de origine vegetariana. Toate aceste alimente au mai putine grasimi si colesterol decat multe carnuri. Ati putea lua in considerare si suplimentele cu zinc, daca dieta dvs. este vegetariana.

    Cereale

    Cerealele fortificate sunt o sursa excelenta de zinc. Cerealele integrale ofera doze mari de zinc. Desi cerealele sunt o sursa buna, ele contin de multe ori fitati, care se leaga de zincul din cereale si inhiba absorbtia. Tineti minte acest lucru si nu contati pe cerealele de la micul dejun ca fiind singura sursa de zinc pe zi. De asemenea, nu alegeti cerealele cu un nivel ridicat de zahar, care poate anula beneficiile pentru sanatate aduse de zinc.

    Crustacee

    Crustaceele, cum ar fi crabii, homarii, scoicile si midiile sunt unele dintre cele mai puternice surse naturale de zinc pe care le-ati putea consuma. Sase stridii pot oferi pana la 76 de miligrame de zinc dintr-o data, de aproape sapte ori doza zilnica recomandata. Pentru multi, molustele si crustaceele nu sunt intotdeauna usor de consumat in mod regulat. Acest lucru ar putea fi un lucru bun. Prea mult zinc poate duce la afectarea imunitatii si dificultatile metabolizarea celorlalte minerale necesare.

    Oricare ar fi sursa dvs. de zinc, asigurati-va ca ati consumat suficient pentru a mentine functionarea corpului si sistemul imunitar puternic.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro