Calivita 

 

 

 

 

 

 

 

4 Vitamine esentiale pentru o piele excelenta

 

 

    Nutriția și pielea excelenta merg mână în mână, iar unele dintre substanţele nutritive care joacă un rol important pentru tenul dvs. sunt vitaminele. Acesta este motivul pentru care majoritatea produselor de îngrijire a pielii conţin cantităţi mari de vitamine. Cu toate acestea, este extrem de important să obţineţi aceste vitamine din alimentele pe care le mâncaţi. Aici sunt câteva dintre acele vitamine esenţiale pentru o piele excelentă și cum să le includeţi în dieta dvs.

    1. Vitamina A

    Dacă pielea dumneavoastră este uscată și solzoasă, atunci există o posibilitate să aveţi o deficienţă de vitamina A. Persoanele care suferă de acnee sunt, de asemenea, încurajate să ia o mulţime de vitamina A sau să se dea cu produse derivate din vitamina A. Deoarece vitamina A ajută la reconstruirea ţesuturilor pielii, aceasta este o vitamină esenţială atunci când vine vorba de vindecarea zgârieturilor şi rănilor. Oamenii care suferă de psoriazis sunt adesea sfătuiți să se dea cu retinoizi (o formă de vitamina A), pentru a regla creşterea celulară. Deci, dacă doriți să păstrați la îndepărtare ridurile, pielea uscată şi alte simptome ale îmbătrânirii, atunci Vitamina A vă poate fi de mare ajutor. Surse bune de vitamina A sunt: ouă, verdeţuri, lapte, morcovi, dovleac şi ficat.

    2. Vitamina E

    Vitamina E este, probabil, cea mai bine cunoscută vitamină, esenţială pentru o piele sănătoasă. Acest lucru se datorează faptului că vitamina E este un antioxidant eficient, care ajută în lupta împotriva radicalilor liberi din organism. Radicalii liberi sunt cauzaţi de o serie de factori, cum ar fi fumatul, poluarea şi expunerea la soare. Radicalii liberi sunt una dintre cauzele majore ale îmbătrânirii premature a pielii. Petele, ridurile şi vergeturile sunt reduse prin aplicarea de produse bogate în vitamina E. Vitamina E poate fi găsită în produsele alimentare precum: măsline, semințe de floarea soarelui, alune, migdale, germeni de grâu şi verdeţuri.

    3. Vitamina C

    La fel ca vitamina E, şi Vitamina C este un antioxidant eficient. Acest lucru înseamnă că poate ajuta în lupta împotriva semnelor de îmbătrânire a pielii. Vitamina C stimulează producţia de colagen din piele. Colagenul este proteina responsabilă pentru o piele suplă. Majoritatea fructelor sunt surse bune de vitamina C, aşa că încercaţi să le adăugaţi în dieta dvs. în fiecare zi. Legumele precum broccoli, conopida, roşiile, varza de Bruxelles şi castravete sunt surse bune de vitamina C.

    4. Vitaminele din complexul B

    Vitaminele B ar trebui să fie adăugate în dieta dvs., dacă doriți să obţineţi o piele sănătoasă. Vitamina B1, de exemplu, stimulează circulația și dă pielii o strălucire. Dacă luaţi anticoncepţionale, atunci există riscul ca dvs. să suferiţi de o deficienţă de vitamina B1. Gălbenuşul de ou, nucile și stafide sunt surse excelente de vitamina B1. Niacina din Vitamina B3 ajută pielea să primească oxigen, care împiedică dezvoltarea acneei. Niacina se găseşte în tomatele, broccoli şi morcovi.

     

     

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

 

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2014 © calivitavelcu.ro

 

Mergi la Cosul de Cumparaturi