Calivita 

 

 

 

 

5 Obiceiuri de care trebuie sa va dezobisnuiti

 

    Este posibil ca unele obiceiuri sa va fi afectat sanatatea sau incercarile de a slabi. Lucrurile marunte pe care le faceti in fiecare zi va pot aduce beneficii sau va pot trage inapoi. Luati in considerare urmatoarele 5 obiceiuri pentru a determina daca cateva schimari minore va va ajuta sa reveniti pe calea pe care doriti.

    1. Nu va planificati mesele

    Daca mergeti undeva fara sa stiti ce sau cand veti manca, puteti avea un dezechilibru alimentar. Daca stiti ca veti pleca toata dupa-amiaza, luati un fruct, o mana de alune sau niste legume taiate marunt cu dvs. Aceste lucruri va vor ajuta sa evitati a va simti lihniti si sa fiti tentati sa mergeti la un fast-food pentru a lua ceva de mancare. Planuiti ce veti servi la pranz cu o zi inainte si, daca este posibil, aduceti-va mancarea cu voi la lucru sau scoala. Planuiti ce veti manca sau ce gustari veti lua pentru intreaga saptamana. Daca sunteti pregatiti pentru intreaga saptamana, nu veti fi prinsi cu garda jos si nu veti ceda in fata mancarurilor nesanatoase.

    2. Va recompensati cu mancare

    Daca va recompensati des cu deserturi sau alte mancaruri, va veti sabota telurile stabilite. Justificand o recompensa pentru ca ati tras din greu la sala poate face ca tot acel efort sa fie in zadar. Daca vreti sa va recompensati, incercati sa dati banii pe pantofi, un masaj sau pedichiura. Faceti la fel si cu copiii.

    3. Va infometati

    Acest obicei merge mana in mana cu planificarea meselor. Daca stiti ca veti fi plecati pentru mult timp, luati ceva sanatos de mancare cu voi. Daca stam prea mult timp fara mancare, vom fi predispusi sa alegem sa mancam ceva nesanatos sau sa mancam prea mult. Evitati acest lucru mancand la fiecare 3-4 ore. Ideal ar fi sa puneti cu voi fructe sau legume.

    4. Nu serviti proteine la micul dejun

    Probabil ati auzit de importanta micului dejun, doar este cea mai importanta masa a zilei, mai ales pentru cei care vor sa slabeasca. Totusi, daca adaugati si proteine la micul dejun, va va fi de folos. Un studiu din 2006 a aratat ca oamenii care au avut un consum mai ridicat de proteine la micul dejun au avut o eliberare semnificativ mai mica de grelina, decat cei care au consumat carbohidrati.

    5. Mancati multe alimente dietetice la pachet

    Alimentele la pachet pot fi o sursa importanta de nutrienti. Totusi, daca sunt consumate in exces, nu va vor ajuta sa va mentineti sanatosi. Produsele care sunt sarace in calorii pot fi bogate in sodiu, grasimi saturate, zahar, conservanti si coloranti artificiali.
    Mancati produse naturale pe cat de mult posibil si verificati ambalajul cand cumparati alimente impachetate. Daca sunt multe ingrediente pe care nu le recunoasteti si nu le puteti pronunta, acest lucru inseamna ca sunt multe chimicale care va pot fi daunatoare.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro