Calivita

 

 

 

 

6 Idei de Crestere a Vanzarilor in Anotimpul Cald

 

    Fiindcă e perioada concediilor, probabil că numărul tău de clienți a scăzut, ceea ce ți-a afectat și vânzările. Îți oferim șase idei cu ajutorul cărora îți poți menține, ba chiar și crește cu ușurință vânzările.

     

    1. „Citește-ți” clientul. Un bun agent de vânzări își poate citi dintr-o privire clientul și poate adopta astfel cea mai potrivită tehnică de vânzări. Dacă un client este cumpărător activ, gândește-te la o strategie de creștere a vânzărilor bazată pe produsele cumpărate până în prezent sau pe interesele lui. De exemplu, dacă a cumpărat New Life Multivitamin, oferă-i și Infant Formula pentru nou născut.

     

    2. Întreabă și acționează. Înearcă să afli ce îl interesează pe clientul tău punând cât mai multe întrebări. De ce cumpără așa de multă vitamina C? Vezi ce altceva i-ai putea oferi pentru a-și atinge mai repede și mai ușor scopul. Dacă răspunde că a cumpărat vitamina C pentru a trata răceala copilului, oferă-i și SambuRex pentru o recuperare mai rapidă.

     

    3. Vinde produse înrudite. Cel mai sigur mod de creștere a vânzărilor este oferirea de suplimente pentru ceva ce clientul a cumpărat deja. În cazul în care acesta are probleme cardiace, sugerează-i Omega3 pe lângă suplimentele cu Q10, fiindcă acestea își întăresc reciproc efectul: Q10 este o substanță liposolubilă, iar Omega3 trebuie consumat în paralel cu antioxidanți.

     

    4. Oferă produse complementare. Află tot ce poți despre consumator și oferă-i produse complementare. Să presupunem că suferă de osteoporoză. Sugerează-i D-drops pe lângă Strong Bones, deoarece vitamina D ajută la încorporarea calciului în oase.

     

    5. Vinde cantități mai mari sau doze sporite. Care este diferența dintre C Plus și C-1000 Plus? Același ingredient, însă o doză mai mare, necesară de multe ori, pe baza celor mai recente studii. Aceasta înseamnă nu doar o doză mai mare (și un efect mai rapid) pentru client, ci și un venit ridicat pentru tine. Sugestie: Oferă Super Mega Q10 în loc de Super CoQ10 Plus. 1 mg din acest produs este mai ieftin pentru consumator, iar tu vinzi un produs mai scump. O afacere excelentă pentru amândoi!

     

    6. Vinde produse îmbunătățite. Când clientul tău alege un supliment alimentar, oferă-i un produs o idee mai scump, încă cu aceleași beneficii, care se bucură de aprecierea consumatorilor. Diferența de preț nu trebuie să fie mai mare de 20%-30%. Un câștig cu 20% mai mare la fiecare produs vândut e mai mult decât bine venit, nu-i așa? O idee: AC-Zymes pentru copii? S-a demonstrat că cei mici preferă ProbioBalance datorită gustului plăcut și faptului că este sub formă de tablete masticabile.

     

    Pentru a putea aplica aceste sugestii, trebuie să cunoști foarte bine produsele pe care le vinzi. Cu cât știi mai multe despre ele, cu atât mai bine vei înțelege modul în care se completează reciproc și vei ști ce alternative sau produse îmbunătățite să îi recomanzi clientului tău.

 

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2014 © calivitavelcu.ro

 

Mergi la Cosul de Cumparaturi