Calivita 

 

 

 

6 Surse excelente in vitamina K

 

    Rolul vitaminei K este de a inchega sangele. Din moment ce un deficit de vitamina K poate contribui la afectiuni medicale precum osteoporoza si artere rigide, este necesar sa va asigurati ca primiti doza zilnica recomandata.

    Iata cateva modalitati de a incorpora mai multe alimente bogate in vitamina K in dieta dvs. de zi cu zi:

    1.Varza

    Varza este principala sursa de vitamina K. Aceasta leguma cu frunze verzi este bogata in vitamine, minerale si antioxidanti. Varza este grozava in supe.

    2. Sfecla

    Sfecla este incarcata cu vitamine si minerale benefice si ofera 8738 mcg de vitamina K la 200 de calorii per portie. Desi nu apare pe mesele noastre de multe ori, aceasta leguma ignorata este o alternativa foarte buna pentru spanac, caci are un gust mai intens si delicios. Sfecla este, de asemenea, o sursa excelenta de vitamina A, antioxidanti precum luteina si zeaxantina (protejeaza vederea).

    3. Spanac

    Spanacul este un aliment foarte sanatos. Cu un continut scazut in calorii si plin de substante nutritive esentiale, spanacul este, probabil, una dintre cele mai sanatoase alimente de pe planeta. Vitaminele si mineralele din spanac ajuta la lupta impotriva cancerului, bolilor de inima, obezitate, accident vascular cerebral si osteoporoza. O cana de spanac ofera 1027 micrograme de vitamina K.
    Spanac poate fi gatit intr-o varietate de moduri. Incercati-l intr-o omleta de ou sau pur si simplu sote cu putin ulei de masline, sare si usturoi ca o garnitura mare pentru o masa sanatoasa.

    4. Varza de Bruxelles

    Desi varza de Bruxelles nu este cea mai buna alternativa pentru copii, aceste legume sunt pline de vitamina K. Cu un continut scazut in calorii, varza de Bruxelles serveste 300 micrograme de vitamina per portie. Faceti-le la cuptor cu alte legume sau pur si simplu de aburiti-le.

    5. Broccoli

    La fel ca spanacul, broccoli este o sursa cunoscuta de vitamine si minerale. In doar o portie, veti obtine 220 micrograme de vitamina K. Broccoli este, de asemenea, bogat in vitamina C, acid folic, potasiu si fibre. Modalitatile de a gati aceasta leguma sunt infinite. Faceti-le la cuptor cu alte legume si putin ulei de masline sau aburiti-le in cuptorul cu microunde pentru o garnitura rapida si usoara.
    Legumele cu frunze verzi pot fi considerate cu usurinta maestrii de neegalat in nutritie, cu o multime de vitamine si minerale. Aceste legume sunt relativ ieftine, din belsug, cu continut caloric scazut si extrem de versatile.



     

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro