Calivita 

 

 

 

 

7 Alimente bogate in VITAMINA B2

 

    Stress Management B ComplexVitamina B2, numita si riboflavina, are o multime de beneficii pentru organism. Un rol principal al acestui element nutritiv este de a ajuta cu productia de energie la nivel celular.

    Vitamina B2 este concentrata in organele majore: ficat, rinichi si inima. Ea ajuta la procesarea nutrientilor din sistemul cardiovascular prin producerea de energie aeroba si ajuta la mentinerea sanatatii celulelor.

    Vitaminele B2 atasate de proteine ​​sunt adesea numite flavoproteine; aceste elemente se gasesc in inima si muschii scheletici.

    Expertii in nutritie spun ca organismul are nevoie de o anumita cantitate de riboflavina pentru a-si mentine o sanatate buna. Agentiile nationale de sanatate au identificat o valoare zilnica recomandata pentru riboflavina.

    Iata cateva dintre alimentele pe care le puteti consuma pentru a obtine doza zilnica recomandata de vitamina B2, si nu numai:

    1. Ciuperci

    Ciupercile Crimini sunt in partea superioara a lantului alimentar atunci cand vine vorba de a oferi vitamina B2 pentru o dieta sanatoasa.

    Alte tipuri de ciuperci vor transporta cantitati variabile de vitamine si minerale; cei care le culeg din padure ar trebui sa aiba intotdeauna grija sa le ia pe cele sigure, pentru ca multe soiuri sunt otravitoare.

    2. Carnuri

    Desi vanatul este o alegere care ocupa un loc important in lista de alimente pline de riboflavina, si alte tipuri de carne, cum ar fi carnea de vita, pot oferi o cantitate semnificativa de riboflavina.

    Ficatul este considera a fi cea mai buna sursa de vitamina B2. Si carnea slaba este o alegere bune pentru a obtine vitamina B2.

    3. Spanacul

    Pe langa riboflavina, spanacul contine si o serie de alte vitamine esentiale, precum si antioxidanti. Multi experti in nutritie spun ca spanacul este un "aliment de putere", care ofera mai multe minerale decat majoritatea legumelor.

    Nutritionistii il recomanda adesea pentru a se asigura ca primiti toate vitaminele si mineralele de care aveti nevoie.

    4. Lapte

    Atat laptele de vaca cat si lapte de capra sunt surse importante de vitamina B2, precum si calciu si alte elemente sanatoase.

    Aveti grija sa selectati acele marci care ofera lapte cu un continut scazut in grasimi pentru o dieta sanatoasa. Branza este un alt produs lactat din care puteti obtine riboflavina.

    5. Soia

    Soia este un alt aliment care ofera o multime de vitamine si minerale, inclusiv riboflavina. Soia este acum disponibil in mai multe stiluri si mai multe varietati.

    6. Nuci

    Migdalele sunt un tip de nuci, care au o cantitate semnificativa de riboflavina. Fructele cu coaja lemnoasa si alte leguminoase sunt adesea alegeri bune pentru a gasi ceea ce aveti nevoie sub forma de vitamine si minerale.

    Nucile sunt, de asemenea, unele dintre cele mai portabile alimente pe care le puteti manca pentru a va suplimenta dieta, fara a fi nevoie sa le pastrati la frigider.

    7. Oua

    Ouale sunt o alta sursa de vitamina B2, precum si de proteine ​​si nutrienti.



    Produs Calivita pe baza de vitamina B2: Stress Management B Complex

     

    Vitmina B2 Comentat de Anton Andreea in data de . Foarte bun produsul!. Il recomand. 5

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro