Calivita 

 

 

 

7 Alimente bogate in vitamina B5

 

    Vitamina B5 este numita si acid pantotenic. E o parte dintr-un complex de vitamine B, necesare pentru sanatatea individuala. Vitamina B5 se gaseste in multe surse diferite, ceea ce duce ii face pe unii experti in nutritie sa il numeasca un element „universal”.
    Suntem norocosi ca vitamina B5 se gaseste peste tot in natura, deoarece ea are anumite roluri importante pentru organism.

    Vitamina B5 este ceea ce ajuta transforma carbohidratilor in energie, procesand alimentele in combustibil. Potrivit unor experti, aceasta sustine si glandele suprarenale, ajutand oamenii sa raspunda la situatii de stres ridicat, precum si la factorii de stres globali cu care cei mai multi dintre noi avem de-a face in fiecare zi. Un deficit de vitamina B5 poate duce la oboseala si slabiciune, precum si alte simptome, cum ar fi senzatii de furnicaturi la nivelul membrelor.

    Alimentele bogate in vitamina B5

    Pentru cei interesati sa consume o cantitate adecvata de vitamina B5, exista mai multe alimente deja ambalate care sunt bogate in aceasta vitamina. Aici aveti cateva alimente pe care le puteti folosi pentru a va echilibra dieta:

    1.Ficat de vitel

    Aceasta alegere aparent ciudata este, potrivit unor surse nutritionale, printre alimentele cele mai bogate in vitamina B5 si alte elemente nutritive. Cu toate acestea, este relativ greu de gasit si poate fi dificil de gatit.

    2. Seminte de floarea soarelui

    Aceasta gustare populara este, de asemenea, o sursa bogata in vitamina B5 si alte vitamine si minerale.

    3. Porumb

    Aceasta planta este o sursa pentru multe vitamine, inclusiv vitamina B5, si un plus versatil la o masa obisnuita. Cu toate acestea, aveti grija la siropul de porumb, care include o multime de calorii in zaharuri, care nu sunt sanatoase pentru organism.

    4. Broccoli

    Aceasta planta verde ofera vitamina B5 si multe, multe altele. Incercati s-o aburiti usor pentru o sansa mai buna de a obtine cat mai multe substante nutritive din ea. Daca o fierbeti, multe dintre acele substante se vor pierde in apa.

    5. Dovleacul

    Aceasta hrana copioasa, si un substitut sanatos pentru cartofi, include o cantitate semnificativa de vitamina B5.

    6. Oua

    Pe langa faptul ca sunt o sursa eficienta de proteine, ouale au si vitamina B5.

    7. Ciuperci

    Aceste alimente sunt o sursa bogata in vitamina B5 si alte elemente nutritive. Cu toate acestea, cei care le gasesc in padure trebuie sa aiba grija pentru a evita consumul de soiuri otravitoare.

    Acestea au fost doar cateva dintre alimentele bogate in vitamina B5 pe care le puteti in dieta dvs.

     


    Produse Calivita Recomandate: Stress Management , Mega B Complex


     

     

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro