Calivita 

 

 

 

 

9 Alimente Bogate in FOSFOR

 

    Cei cu probleme specifice ingrijorati de obtinerea de vitamine si minerale adecvate ar putea dori sa se uite la alimentele care ofera mineralul cheie cunoscut sub numele de fosfor.

    Desi multe alimente contin fosfor, unele sunt mai bogate in acest element decat altele.

    Iata cateva din Beneficiile aduse de fosfor:

    Fosforul ajuta la dezvoltarea oaselor si a dintilor.

    El ajuta la sprijinirea proceselor rinichilor.

    Acesta va ajuta sa mentineti un echilibru electrolitic si fluidic pentru organism.

    Ajuta chiar si in activitati obscure ca replicarea ADN-ului. Fiecare om necesita un nivel diferit de fosfor.

    Anumite boli pot necesita o dieta mai saraca in fosfor. In alte cazuri, afectiunile pot cere o dieta mai bogata in fosfor.

    Alimente bogate in FOSFOR

    Aici sunt unele dintre cele mai bune optiuni pentru a obtine o multime de fosfor.

    1. Cereale integrale

    Orice combinatie de fulgi de tarate de grau, produse de patiserie cu cereale integrale sau elemente similare, va ofera o cantitate mare de fosfor pentru dieta dvs. de zi cu zi, alaturi de fibre si alte beneficii nutritionale.

    2. Branza Cottage sau Cheddar

    Aceste doua tipuri diferite de branzeturi ofera o cantitate mare de fosfor. Branza Cottage cu un continut redus de grasimi sau fara grasimi este cea mai buna alegere.

    3. Untul de arahide

    Pe langa o cantitate mare de proteine, untul de arahide ofera si fosfor. Expertii in nutritie recomanda untul de arahide natural in schimbul celor care sunt indulcite si au grasimi saturate.

    4. Porumbul

    Aceasta planta populara ofera la randul ei o cantitate semnificativa de fosfor. In stare proaspata sau conservat, porumbul poate fi incorporat in mai multe feluri de mancare.

    5. Broccoli

    Broccoli este, de asemenea, un aliment bogat fosfor. In plus, acesta aduce o bogatie de resurse de sanatate, inclusiv antioxidanti pentru combaterea toxinelor din organism, precum si vitamina C. Unii experti in nutritie recomanda sa mancam legumele verzi, cum ar fi broccoli, mai degraba intr-o forma bruta decat fierte, pentru ca unele dintre vitaminele si mineralele lor sunt mai concentrate inainte de preparare.

    6. Carnea de pui si curcan

    Ambele contin fosfor, iar carnea macra poate fi un plus pentru unele diete personale.

    7. Seminte de floarea soarelui

    Aceste gustari mici ofera la randul lor fosfor si sunt o gustare grozava, desi poate fi o bataie de cap sa curatam dupa ele.

    8. Usturoiul

    Fosforul este doar unul dintre elementele sanatoase pe care le ofera aceasta planta populara, care a fost folosita foarte extensiv in culturile din sudul Europei, pentru a oferi atat aroma cat si nutritie.

    9. Leguminoasele si nucile

    Pe langa untul de arahide si alte fructe cu coaja lemnoasa, cum ar fi migdalele, nucile de Brazilia si caju contin toate o cantitate mare de fosfor; la fel ca multe soiuri de fasole.




      Despre Articol Fosfor Comentat de Marin Andreea in data de 19.03.2017 . Foarte interesant articolul! Recomand. 5


     

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2017 © Calivitavelcu.ro