Calivita 

 

 

 

 

9 trucuri pentru a va mentine sanatosi atunci cand mancati in oras

 

    Mancatul in oras poate fi putin putin riscant pentru cei care vor sa piarda in greutate. Multe din mancarurile pregatite in restaurante sunt bogate in calorii, grasimi, sodiu si zahar, dar asta nu inseamna ca nu puteti sa va atingeti de ele. Urmati aceste sfaturi pentru a va bucura de o masa, fara sa faceti prea multe compromisuri.


    1. Mancati cand mancati de obicei.

    Asigurati-va ca serviti masa sau gustarile asa cum faceti in mod obisnuit. Nu sariti peste o masa pentru a putea consuma mai multe calorii mai tarziu. Daca faceti asta veti deveni hamesiti, iar asta poate duce la o alegera neinspirata de alimente si va va face sa consumati mai mult decat ati putea in mod normal.


    2. Faceti exercitii.

    Faceti exercitii in mod regulat in fiecare zi. Daca stiti ca veti servi o masa cu un continut mai bogat in calorii, faceti exercitii mai intens sau pentru o perioada mai indelungata pentru a mai arde din caloriile in plus.

    3. Hidratati-va.

    Consumul regulat de apa poate contrabalansa efectele macarurilor bogate in sodiu. In plus, setea poate fi adesea confundata cu foamea, asa ca, daca va hidratati, veti manca mai putin.

    4. Cercetati.

    Daca stiti unde mergeti sa mancati, intrati pe site-ul lor sa vedeti daca puteti verifica specificatiile nutritive. Gasiti mancaruri care sa se potriveasca cu bugetul caloriilor dvs.

    5. Cereti ajutor.

    Daca nu puteti verifica meniul din timp, cereti chelnerului sa va spuna care mancaruri sunt mai sanatoase si care au mai putine calorii. Intrebati-i cum este pregatita mancarea si daca accepta comenzi speciale. Le puteti cere urmatoarele:
    - Sa nu puna sare
    - Sa indeparteze grasimea vizibila de pe carne
    - Sa foloseasca mai putin ulei
    - Sa nu va puna ulei sau sos

    6. Bucurati-va de mancare - Nu mai mancati cand sunteti satui

    Nu va grabiti cu mancatul, mestecati incet si bucurati-va de mancare si de compania oamenilor cu care mancati. Este nevoie de vreo 20 de minute pana cand stomacul sa transmita creierului ca sunteti satul. Daca mancati prea repede, veti fi mancat prea mult pana cand stomacul ii va transmite creierului ca sunteti satui.

    7. Impartiti mancarea

    Mancatul in oras inseamna ca incercati mancaruri noi si/sau sa fiti indulgent. In loc sa va refuzati un moft, impartiti o mancare bogata in grasimi sau un desert cu un prieten sau cereti o garnitura de salata sau legume crude sau gatite.

    8. Luati la pachet

    Daca nu impartiti mancarea, mancati jumatate din ce aveti in farfurie si cealalta jumatate luati-o acasa. O sa economisiti bani si nu depasiti consumul de calorii.

    9. Aveti grija la consumul de alcool

    Unele bauturi precum margarita sau bauturile cu gheata pot avea la fel de multe calorii ca o portie de mancare. In schimb, cereti o bere light sau vin sec. Daca serviti alcool, serviti un singur tip.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro