Calivita 

 

 

 

 

Despre Alcoolul Polihidric si alti carbohidrati

 

    Alcoolul polihidric şi alţi carbohidraţi

    Alcoolul polihidric este un înlocuitor de zahăr, care este adesea găsit în fursecuri, gumă, băuturi și bomboane fără zahăr. În ciuda numelui său, alcoolul polihidric nu este de fapt alcool, şi nici zahăr. Alcoolul polihidric este un tip de carbohidrat care este folosit pentru a îndulci alimentele. Alcoolul polihidric poate proveni din surse naturale sau poate fi fabricat artificial. Se găseşte în mod natural în plante, dar este fabricat din amidon şi zaharuri. Există opt tipuri diferite de alcool polihidric:
    •  Lactitol
    •  Manitol
    •  Eritritol
    •  Xilitol
    •  Hidrolizat de amidon hidrogenat
    •  Maltitol
    •  Izomalțul
    •  Sorbitol
    Principalul motiv pentru care producătorii folosesc alcoolul polihidric este pentru că acesta are de două ori mai puţine calorii decât zaharul normal. Acesta este motivul pentru care îl veţi vedea de multe în alimentele sănătoase. Alcoolul polihidric este sigur pentru diabetici, deoarece acesta necesită puțina insulină pentru a fi metabolizat.


    Administraţia pentru Alimente şi Medicamente a Statelor Unite ale Americii consideră alcoolul polihidric a fi "sigur în general" şi este aprobat doar pentru a fi utilizat ca un aditiv alimentar. Acest lucru se datorează faptului că alcoolul polihidric poate provoca reacții adverse. Cele mai frecvente efecte secundare includ balonarea, diareea și probleme gastrointestinale.

    Alte tipuri de carbohidraţi

    Există multe alte tipuri de carbohidraţi în alimente. Carbohidraţii ajută la îndulcirea produselor alimentare şi oferă organismului energie. Celelalte tipuri de carbohidraţi includ zaharuri simple, carbohidraţi complecşi şi fibre.


    Zaharurile simple sunt carbohidraţi care, de obicei, sunt folosiţi pentru a îndulci alimentele. Ei apar în produsele naturale sau pot fi adăugaţi în produsele alimentare.
    Zaharurile simple sunt găsite în mod natural în fructe, legume și lapte. Aditivii simpli de zahăr includ: melasa, mierea, zahărul alb, siropul de arţar, zaharul brun şi siropul de porumb.
    Carbohidraţii complecşi sunt lanțuri de zaharuri simple. Şi aceştia oferă corpului energie. Carbohidraţii complecşi se găsesc în cartofi, orez, legume, pâine, cereale şi paşte.

    Alcoolul polihidric vs alţi carbohidraţi

    Alcoolul polihidric are mai puţine calorii decât zahărul. Acesta oferă un gust dulce şi este în același timp mai sănătos. În plus, alcoolul polihidric este sigur pentru diabetici. Deşi alcoolul polihidric este mai sănătos, acesta tot este considerat un carbohidrat. Asigurați-vă că verificaţi conţinutul de carbohidraţi al produselor. Alcoolul polihidric afectează conținutul de calorii al produselor, la fel ca alte tipuri de carbohidraţi.


    Alcoolul polihidric poate ajuta în reducerea aportului caloric, dar ar trebui să vă concentraţi pe un regim alimentar care să fie bogat în carbohidraţi și îndulcitorii naturali, cum ar fi cei care se găsesc în fructe, legume şi cereale integrale şi să mâncaţi numai alimente care conţin alcool polihidric în cantităţi moderate.

     

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2013 © calivitavelcu.ro