Calivita 

 

 

 

 

Aveti nevoie de mai mult calciu? 10 Alimente care va vor ajuta

     

    Daca va faceti griji ca veti putea suferi de osteoporoza, atunci trebuie sa aflati care alimente sunt bogate in calciu. Daca adaugati urmatoarele alimente in dieta dvs., veti reduce sansele de a suferi de dureri de oase sau, mai rau, sa va fracturati oasele din cauza deficientei de calciu.

    Pentru adultii intr 19-50 de ani este recomandata doza zilnica de 1000 de mg de calciu. Cand luati suplimente, pe masura ce cantitatea de calciu luat creste, cantitatea absorbita scade. Totusi, daca luati suplimente de calciu, este recomandat sa nu luati mai mult de 500mg de supliment pe rand. In caz contrat, ce depaseste acesta cantitate se va pierde in scaun. Magneziul (5mg), cupru (2.5mg), zinc (15mg) in combinatie cu suplimentele de calciu (1000 mg/zi) au aratat ca pot creste absorbtia de calciu.

    Primul aliment: iaurtul

    Iaurturile simple cu un continut redus de grasimi au in jur de 415 mg de calciu la fiecare 200 g.

    Al doilea aliment: laptele 

    O cana de lapte degresat contine 302 mg de calciu. Pentru o cantitate in plus, adaugati si lapte praf. O lingura de lapte praf contine 150 mg de calciu.

    Al treilea aliment: sardinele

    24 g din acele uleiuri din conserva contin 324 mg de calciu. Nu va plac sardinele? Somonul la conserva are in jur de 181 mg de calciu.

    Al patrulea aliment: verdeturile

    Spanacul este plin de calciu; o cana de spanac contine 245mg de calciu, iar o cana de varza contine 92 de mg.

    Al cincilea aliment: melasa

    Melasa este un bun indulcitor pentru mancaruri, iar o lingurita de melasa contine 137 mg de calciu.

    Al saselea aliment: brocoli

    Doua cani de brocoli gatit contin 124 mg de calciu.

    Al saptelea aliment: alunele si nucile

    Surprinzator pentru unii, aceste fructe contin mult calciu. 12 nuci braziliene contin 90 mg de calciu, in timp ce 23 de migdale contin 75 mg.

    Al optulea aliment: telina

    Doua cani de telina cruda contin 81 mg de calciu. O puteti servi cu sos de branza, smantana sau iaurt.

    Al noualea aliment: fructele

    Un papaya de marime medie contine 73 mg de calciu, in timp ce o portocala contine 52 mg.

    Al zecilea aliment: semintele de in

    Doua linguri de seminte de in contin 52 mg de calciu.

    O dieta echilibrata bogata in lactate, cereale, fructe si legume va va ajuta sa obtineti necesarul de calciu intr-un mod natural, in timp ce va ofera si beneficiile altor minerale si nutrienti. In plus, va veti bucura si de mai multa savoare si varietate in alimentatie.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro