Calivita 

 

 

 

Beneficiile vitaminei B6

 

    Exista multe beneficii pe care vitamina B6 le ofera. Cunoscuta si sub numele de piridoxina, vitamina B6 este o vitamina destul de comuna, care este disponibila in multe alimente. Cu toate acestea, trebuie sa va asigurati ca mancati aceste alimente intr-o proportie care sa asigure doza zilnica recomandata de vitamina B6. Procedand astfel, veti avea acces la unele dintre beneficiile acesteia:

    1. Va va oferi mai multa energie

    Vitamina B6 are capacitatea de a imbunatati metabolismul. Va ajuta organismul sa descompuna proteinele. Ca urmare a acestui fapt, corpul dvs. poate produce energie mai rapid. Acest lucru poate fi benefic in special daca aveti un stil de viata activ si faceti multe exercitii.

    2. Ea poate ajuta functionarea creierului

    Luand o cantitate adecvata de vitamina B6, va puteti ajuta creierul sa functioneze mai bine. Vitamina B6 permite creierului sa comunice cu restul corpului mult mai repede.
    3. Aceasta poate ajuta la prevenirea bolilor de inima
    Desi studiile sunt inca in curs, unele teste au aratat ca vitamina B6 poate lucra cu vitamina B12, odata ce sunt in interiorul corpului dvs., pentru a va ajuta sa eliminati nivelurile ridicate de homocisteina. Homocisteina poate provoca boli de inima la unele persoane si poate creste sansele unui de atac de cord. Aportul de vitamina B6va  poate ajuta sa va pastrati inima sanatoasa.

    Reaprovizionati-va corpul cu vitamina B6

    Vitamina B6 este disponibila intr-o varietate de alimente. Partea proasta este ca vitamina B6 este o vitamina solubila in apa. Acest lucru inseamna ca organismul dumneavoastra nu o poate stoca. Mai degraba, aceasta va fi dusa in sange si va iesi mai tarziu din corpul dumneavoastra prin urina. Ca urmare, trebuie sa va asigurati ca mancati produsele alimentare care contin vitamina B6 in mod regulat, pentru a preveni o deficienta de vitamina B6. Deficienta de vitamina B6 este rara, dar poate sa apara daca nu consumati in mod continuu produse alimentare si / sau suplimente care contin vitamina B6.

    Surse bune de vitamina B6

    Din fericire, exista multe alimente pe care le puteti manca pentru a va asigura ca organismul dvs. primeste in mod suficient vitamina B6. Daca sunteti barbat, ar trebui sa consumati undeva in jurul a doua miligrame de vitamina B6 in fiecare zi. Femeile ar trebui sa obtina aproximativ 1,6 miligrame in fiecare zi. Puteti obtine vitamina B6 din alimente precum: carne de pasare, carne de porc, cereale integrale, nuci si anumite tipuri de fasole.

    Daca faceti exercitii in mod regulat, vitamina B6 este si mai importanta pentru dvs. Va va ajuta sa va imbunatatiti performantele si veti obtine rezultate mai bine in timp.





     

     

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro