Calivita 

 

 

 

De ce sunt esentiale micromineralele pentru corp?

 

    Corpul dvs. are nevoie de multe tipuri diferite de minerale pentru a ramane sanatos. Are nevoie de microminerale, care sunt numite asa pentru ca aveti nevoie doar de o cantitate mica si au nevoie de macrominerale. Macromineralele includ nume familiare, cum ar fi calciu, potasiu, sodiu si magneziu, iar noi avem nevoie de toate aceste minerale in cantitati mari. Macromineralele sunt cheia succesului in aproape fiecare aspect al sanatatii dumneavoastra.

    Calciu

    Unul dintre cele mai cunoscute macrominerale, calciul este si unul dintre cei mai necesari. Acesta este responsabil pentru dezvoltarea si intretinere oaselor, precum si pentru reglarea coagularii sangelui si reglarea batailor inimii. Deficientele de calciu sunt responsabile pentru o serie de boli si afectiuni, inclusiv osteoporoza, hipertensiune arteriala si cariile dentare. Cel mai bun mod de a consuma cele 400-1000 de mg recomandate pe zi este prin intermediul produselor lactate cu continut scazut de grasime. Nucile, tofu, fructele de mare, ouale si grau sunt, de asemenea, sursele viabile de calciu.

    Fosfor

    Doza recomandata de fosfor este de aproximativ 800 mg. Fosforul este necesar pentru sanatatea oaselor si a dintilor, la fel ca si calciu, dar este, de asemenea, o parte vitala a metabolizarii energiei. Fara fosfor, organismul nu poate transforma produsele alimentare in energie si forta. De asemenea, este esential pentru functiile renale si hepatice. Alimentele bogate in fosfor sunt, de obicei bogate si in proteine. Lactatele, carnea de vita, de pui si chiar bauturile au un continut mare de fosfor.

    Magneziu

    Magneziul este esential pentru peste 300 de reactii biochimice din organism si este o co-enzima in peste 80% din enzimele organismului. Este necesar pentru sanatatea oaselor, precum si pentru o tiroida sanatoasa. Ar trebui sa consumati 350mg de magneziu pe zi. Un bun mod de al obtine este prin intermediul legumele cu frunze verzi, cum ar fi varza sau spanacul. Magneziul este prezent si in nuci, soia si nuci de cocos.

    Potasiul

    Potasiul face mai mult decat sa previna crampele musculare. Acesta permite transferul adecvat de energie intre celule, care la randul lor asigura  sanatatea membranelor celulare, impulsurilor nervoase si ritmului cardiac. Doza recomandata de 4700 mg poate fi gasita in multe alimente, cum ar fi banane, suc de portocale, cartofi si peste.

    Clorura si sodiul

    Clorul si sodiul si sunt, de asemenea, luate in considerare ca fiind macrominerale importante. Cu toate acestea, deoarece aceste minerale sunt transportate in organism prin sare, acestea lipsesc adesea din dieta americana obisnuita. Daca aveti o dieta saraca in sare, consultati medicul dumneavoastra de familie pentru a va asigura ca aveti un aport adecvat de clorura si sodiu.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro