Calivita 

 

 

 

 

Batoanele energizante: 3 pe care sa le cauti

si 3 pe care sa le eviti

 

    Batoane energizante, batoane cu proteine, batoane nutritionale etc. ... sunt cunoscute sub tot felul de nume, dar toate au un tel similar: de a va da energie. Indiferent cum le spuneti, este bine sa va uitati la ingrediente pentru a determina daca sunt nutritionale sau daca sunt doar niste calorii. Pot fi din cereale integrale sau pot fi cu multe chimicale. Nu luati decizii bazate pe cuvintele ce apar pe partea din fata a ambalajului. Intoarceti produsul si cititi ingredientele de pe spate.

    3 ingrediente sanatoase pe care le puteti gasi in batoanele energizante:


    - Cereale integrale: Fulgii de ovaz sunt adesea gasiti in batoanele energizante. Ovazul face parte din categoria cerealelor integrale. Sunt diferite metode de procesare, dar nu exista niciun extras de ovaz de care sa va feriti. Cerealele integrale sunt o sursa sanatoase de carbohidrati care va ajuta sa va simtiti satui. Si graul integral este bun, dar daca scrie doar "faina de grau" (un alt termen pentru faina), atunci nu este cu cereale integrale.
    - Alune si seminte: Acestea sunt grasimile bune si sunt o sursa excelenta de proteine si fibre. Orice fel de alune sau seminte sunt o sursa nutritiva pentru dieta dvs. Nu va alarmati daca continutul de grasime este ridicat, daca grasimile provin de la alune sau seminte. Multa lume inca asociaza grasimea de la alune si seminte cu grasimea din corpul lor, iar acest lucru este gresit. Faptul ca mancati mai multe calorii decat aveti nevoie este ceea ce va determina corpul sa inmagazineze grasimi.
    Fructele uscate: Cel mai natural indulcitor care exista. Sunt pline de vitamine si minerale, doua lucruri ce lipsesc din zaharul alb si din siropul de porumb cu continut ridicat de fructoza. Curmalele si stafidele se gasesc adesea in batoanele energizante. Puteti verifica continutul de zaharuri inscriptionat pe ambalaj, dar sa nu uitati ca nu se face diferentierea intre zaharul provenit de la fructele uscate si zaharul alb.

    3 ingrediente de care sa va feriti
    - Zahar: Este primul pe lista pentru ca da un gust bun si este ieftin, de aceea il veti gasi in majoritatea batoanelor. Batoanele de o calitate superioara vor folosi curmale sau stafide pentru a indulci batonul. Puteti gasi si zahar brun, care este putin mai sanatos decat cel alb, dar nu cu mult.
    - Uleiuri partial hidrogenate: Cunoscute si sub numele de grasimi nesaturate. Acestea sunt cele mai periculoase grasimi. Sunt artificiale si au fost asociate cu numeroase probleme de sanatate.
    - Ingrediente artificiale: Aveti grija la: coloranti, conservanti si indulcitori. In principiu, evitati tot ce nu recunoasteti ca fiind mancare adevarata. In cantitati moderate nu fac rau, dar incercati sa consumati batoane din cereale integrale si cu ingrediente naturale.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro