Calivita 

 

 

 

 

Imgogatiti dieta vegetariana cu suplimente

 

    O dieta vegetariana poate fi perfect sanatoasa. De fapt, o dieta vegetariana poate imbunatati digestia si tonusul pielii, va da mai multa energie si va ajuta sa pierdeti in greutate. Dar multi vegetarieni nu-si dau seama ca dieta lor ar putea fi lipsit de nutrienti vitali, vitamine si minerale.
    Daca urmati un regim vegetarian, ai putea risca sa dezvoltati probleme de sanatate, inclusiv oboseala cronica, o reactie scazuta a sistemului imunitar si chiar malnutritie. Iata cum puteti imbunatati o dieta vegetariana cu suplimente pentru a asigura o alimentatie corecta.

    Decideti ce fel de vegetarian ar trebui sa fiti

    Vegetarienii trebuie sa acorde o atentie deosebita nutritiei pentru a se asigura ca obtin destui nutrienti si destule vitamine si minerale. Inainte de a incepe vreodata o dieta vegetariana, decideti ce fel de alimente sunt acceptabile pentru dvs. Multi oameni devin vegetarieni din motive etice; unii oameni aleg sa devina vegetarieni, deoarece ei cred ca folosind orice produs de origine animala este gresit.
    In timp ce o dieta vegetariana sanatoasa nu este imposibil de mentinut, o dieta lacto-ovo vegetariana (care include oua si produse lactate) este cel mai usor de urmat, fara a periclita sanatatea.

    Informati-va in ce consta o nutritie adecvata

    Dupa ce ati decis ce fel de plan de dieta vegetariana ati dori sa urmati, e timpul sa cercetati ce inseamna o nutritie adecvata. Corpul dvs. are nevoie de proteine, carbohidrati, fibre, grasime, precum si de o serie de alte elemente nutritive, vitamine si minerale. Vegetarienii sunt cei mai vulnerabili la deficiente de fier, calciu, proteine, vitamina B12 si acizi grasi omega-3.

    Asigurati-va ca primiti destule proteine din alimentele pe care le consumati

    Nu e greu sa consumati cantitati adecvate de proteine, chiar daca nu mancati carne. Diversificati-va dieta si asigurati-va ca obtineti suficiente calorii pentru a mentine o stare buna de sanatate. Majoritatea adultilor au nevoie de aproximativ 2.000 de calorii pe zi.

    Iata cateva surse bune de proteine ​​pentru vegetarieni:
    •  Fasole
    •  Linte
    •  Tofu
    •  tempeh
    •  Naut

    Cerealele integrale, legumele cu frunze verzi, orezul si porumbul sunt, de asemenea, surse bogate in proteine. Vegetarieni care consuma lactate si oua pot profita de proteinele din lapte, oua si branza. Cei care doresc un supliment de proteine ​​pot incerca sa adauge praf de zer in cocktailul de fructe.

    Fiti atenti la vitamine

    Fierul, calciul si vitamina B12 lipsesc adeseori din dietele vegetariene. Cele mai bune surse alimentare de fier includ fructe uscate, caju, ciuperci si branza tofu. Daca alegeti sa luati un supliment de fier, luati-o cu un supliment de vitamina C, caci vitamina C ajuta la absorbtia fierului.

    Nu uitati de acizi grasi Omega-3

    Corpul dvs. are nevoie de acizi grasi omega-3. Ei sunt esentiali pentru functia cognitiva si neuronala, sunt buni pentru vederea si va ajuta sa va mentineti inima si muschii puternicii. Uleiul de seminte de in, uleiul de canola, tofu, soia si nucile sunt surse bune de acizi grasi omega-3.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro