Calivita

 

 

 

 

 

Beneficiile Magneziului

 

     Date Generale Despre Magneziu


    Magneziul este necesar pentru metabolizarea vitaminei C, a calciului, fosforului, sodiului şi potasiului. Se măsoară în miligrame. Este esenţial pentru buna funcţionare a muşchilor şi nervilor. Are un rol important în conversia energetică a glucozei din sânge.

    Magneziul mai este cunoscut cunoscut şi ca „mineralul anti-stres". Alcoolicii înregistrează în general un deficit de magneziu. Adulţii au nevoie de 250,350 mg zilnic. Pentru femeile gravide şi cele care alăptează, dozele necesare sunt de 300-355 mg. Corpul omenesc conţine aproximativ 21 g de magneziu.

    Beneficiile Magneziului asupra Sanatatii


    Are acţiune antidepresivă. Contribuie la menţinerea unui sistem cardio-vascular sănătos şi preîntâmpină atacurile de inimă. Menţine starea de sănătate a dinţilor.

    Magneziul împiedică formarea depunerilor de calciu, a calculilor renali şi biliari. Ameliorează neplăcerile cauzate de indigestii. In combinaţie cu calciul, acţionează ca un tranchilizant natural.

    Suplimente pe baza de magneziu

    Chelaţii de calciu şi magneziu cu un raport exact de două părţi calciu la o parte de magneziu sunt unul din cele mai indicate suplimente. Disponibil în preparatele de multiminerale şi mulţi vitamine. Poate fii procurat sub formă de oxid de magneziu. In mod obişnuit se prezintă în doze de 133,3 mg şi se administrează de patru ori pe zi. Suplimentele de magneziu nu se iau după mese deoarece neutralizează aciditatea gastrică.

    Toxicitatea magneziului

    Cantităţi mari de magneziu administrate o lungă perioadă de timp se pot dovedi toxice dacă aveţi probleme cu rinichii sau dacă dozele de calciu şi fosfor pe care le ingeraţi sunt crescute.

    Inamici ai magneziului


    Medicamentele diuretice, alcoolul.


    Sfatul specialistului despre magneziu


    Dacă obişnuiţi să beţi regulat alcool, atunci ar trebui să luaţi suplimente de magneziu. Dacă treburile zilnice vă extenuează, probabil că aveţi nevoie de mai mult magneziu.

    Femeile folosesc anticoncepţionale sau iau estrogeni, indiferent sub ce formă, trebuie să consume mai multe alimente bogate în magneziu (nu uitaţi: peştele, carnea şi produsele lactate au un conţinut redus de magneziu).

    Dacă meniul dumneavoastră include cantităţi mari de nuci, seminţe şi vegetale de culoare verde, probabil că astfel vă este satisfăcut necesarul de magneziu; în aceeaşi situaţie se află şi persoanele care consumă apă cu grad ridicat de duritate.

    Magneziul îşi îndeplineşte cel mai bine rolul în prezenţa vitaminei A, a calciului şi fosforului. Nu uitaţi că, datorită faptului că magneziul stimulează enzimele ce utilizează vitaminele B1, B2, şi B6, deficienţa acestui mineral poate cauza simptome asociate cu insuficienţa vitaminelor B — în mod obişnuit convulsii.

     Suplimente Calivita pe baza de magneziu

    Strong Bones Plus

    Strong Bones

    MagneZi B6

     

    Magneziul Comentat de Barbu Ionela in data de . Foarte interesant articolul! Mi-a fost de ajutor. 4.5

     

    Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

 

Apasa aici pentru a merge in partea de sus a paginii

 

2009 © calivitavelcu.ro

Magazin Calivita