Calivita 

 

 

 

Micromineralele. Aveti doza zilnica recomandata?

 

    Exista zece microminerale de care organismul dvs. are nevoie in fiecare zi. Organismul are nevoie de energie, si pentru a produce acea energie, corpul dvs. are nevoie de minerale pentru a hrani glandele suprarenale si tiroidiene Aceste organe sunt organele principale care produc energie.

    Obtinerea nutrientilor necesari

    Una dintre modalitatile cele mai cunoscute de a obtine minerale este prin inlocuirea alimentelor procesate care au un continut scazut de nutrienti, cu alimente bogate in nutrienti. Printr-o alimentatie sanatoasa si luand vitamine in fiecare zi, corpul dvs. ingereaza in mod automat toate micromineralele de care are nevoie. Cei mai multi oameni nu primesc suficiente microminerale. Puteti incerca urmatoarele produse pentru a va asigura ca includeti destule microminerale in dieta dvs.:
    •  Legume - legumele cu frunze verzi sunt bogate in vitamine si microminerale.
    •  Alimentele sau bauturile obtinute prin fermentatie - Miso este o pasta de soia fermentata facuta din boabe de soia fermentate. Multe alimente, variind de la fructe, la carne, sunt fermentate.
    •  Legume cultivate va vor oferi un plus de vitamine si minerale.
    •  Probioticele, cum ar fi iaurtul, va vor oferi o micorflora benefica, ca ajuta la extragerea si pastrarea mineralelor din alimentele pe care le mancati.
    Ierburi sunt o alta sursa minunata de microminerale. Ierburile, cum ar fi lucerna, papadia, flori de trifoi rosu, paiele de ovaz si menta sunt surse deosebit de bune de microminerale. Aceste plante sunt minunate pentru a prepara ceaiul cu ele, iar unele dintre ele pot fi consumate crude.

    Micromineralele si functiile lor

    Nevoile de zi cu zi ale fiecarei persoane sunt diferite si depinde de factori precum: sanatate, varsta si sex. In continuare aveti o lista de microminerale si ce functii au:
    •  Cupru - functia imunitara, putere arteriala, formeaza hemoglobine
    •  Crom – reguleaza insulina si glucoza
    •  Fier - formarea sangelui, functie imunitara
    •  Seleniu - functia imunitara, antioxidant
    •  Iod - functia tiroidiana
    •  Molibden - regleaza enzimele
    •  Silicon - enzime, tesuturi conjunctive
    •  Mangan - actiune enzimatica, sanatatea oaselor
    •  Fluor – asigura sanatatea dintilor si a oaselor
    •  Zinc - productie antioxidanta, cofactor enzimatic

    Obtineti destule microminerale

    A obtine suficiente vitamine si microminerale fiecare zi este posibil daca mancati o varietate de alimente de inalta calitate, cum ar fi fructele proaspete, cereale integrale, legume si proteine. Piata poate fi o sursa buna pentru legume si fructe de inalta calitate.
    Daca sunteti ingrijorati ca ati putea avea un deficit de microminerale, rugati-va medicul de familie sa va faca niste teste pentru a afla care microminerale va lipsesc.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro