Calivita 

 

 

 

 

Mituri si adevaruri despre ceaiurile antioxidante

     

    Ceaiurile antioxidante o sursa excelenta pentru o nutritie antioxidanta. Exista o dezbatere in ceea ce priveste efectele antioxidantilor asupra corpului uman si ce ceaiuri au cel mai bun efect. Pentru a intelege adevaratele beneficii ale oxidantilor din ceaiuri, trebuie sa intelegeti ca propriul vostru corp se foloseste de antioxidanti pentru a-si vindeca celulele  de radicalii liberi pe care ii produc cand corpul absoarbe oxigen. Desi va mentine in viata, oxigenul provoaca oxidarea celulelor, ceea ce va face sa fiti mai vulnerabili la boli degenerative asociate cu imbatranirea, Alzheimer si cancer.
    In continuare va vom prezenta cateva mituri si adevaruri legate de ceaiurile antioxidante

    Mit: Ceaiurile antioxidante va vor salva viata.

    Adevar: Antioxidantii va afecteaza corpul intr-o maniera care poate rezulta in longevitate.
    Desi antioxidantii va ajuta sa va protejati celulele, acestia trebuie combinati cu o dieta sanatoasa si exercitii fizice. Ceaiurile sunt o sursa grozava de antioxidantii si nu contin multe calorii.

    Mit: Toate ceaiurile contin la fel de multi antioxidanti.

    Adevar: Aproape toate ceaiurile sunt o sursa bogata de antioxidanti.
    Ceaiul Oolong, ceaiul negru si ceaiul verde provin de la aceeasi sursa, de la o planta bogata in antioxidanti numita Camellia sinensis. Principala diferenta sta in felul in care sunt procesate, nu in cantitatea de antioxidanti pe care o detin. Ceaiul Oolong si cel negru sunt fabricati prin zdrobire si fermentare, in timp ce ceaiul verde este obtinut prin uscare si aburit.
    Par a exista multi oameni care se indoiesc de proprietatile antioxidante ale ceaiurilor, asa ca, pentru pacea voastra sufleteasca, va sfatuiesc sa va uitati la vecinii nostri din Orient. In tarile asiatice unde se consuma ceaiuri mai frecvent, au fost raportate mai putine cazuri de boli cardiovasculare si cancer. Astfel, desi unele studii pot reflecta rezultate contrarii, putem presupune linistiti ca sanatatea si longevitatea milioanelor de asiatici nu este doar o coincidenta.

    Mit: Fructele si legumele sunt o sursa mai buna de antioxidanti.

    Adevar: Ceaiul are aproximativ de zece ori mai multi antioxidanti decat fructele si legumele.
    Uimitor, dar adevarat. Veti primi mult mai multi antioxidanti de la ceasca de ceai, dacat de la legume sau fructe. In timp ce fructele si legumele sunt o parte importanta a unui plan de slabire, fructele contin zaharuri care se depun repede, iar anumite legume contin amidon, pe care corpul il transforma in zahar. O ceasca de ceai fara zahar este o sursa excelenta de antioxidanti, fara sa va faceti griji pentru calorii. Fructele si legumele inca raman o sursa importanta de nutrienti, asa ca nici sa nu va ganditi sa le scoateti din meniu.
    O modalitatea delicioasa de a adauga savoare ceaiului este de a adauga suc natural de fructe sau un indulcitor cu putine calorii. Mierea este o alta modalitate buna de a va indulci zaharul.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro