Calivita 

 

 

 

 

 

 

 

Nu iti pierde clientii!

 

     

    Unul dintre elementele principale ale vânzarilor este pastrarea legaturii cu clientul.Relatia cu clientul este foarte importanta în orice aspect al vânzarilor, în special în cazul clienilor proprii. Daca ai reusit deja sa vinzi ceva cuiva, nu îl lasa sa plece, fiindca atragerea unui nou client este de sase ori mai costisitoare si mai dificila decât pastrarea unui client deja existent.

    Secretul satisfaciei consumatorului este ca acesta sa simta ca îi pasa de el chiar dupa încheierea vânzarii. Pastrarea legaturii cu clientul este adesea subestimata, fiind uneori considerata chiar „haruiala”. Însa, din contra, acesta este unul din secretele vânzarilor eficiente.

    Nu rata ocaziile de a lua legatura cu clienii!

    Odata ce gaseti o ocazie potrivita de a lua legatura cu clienii, nici tu si nici ei nu va veti mai simti jenati. Astfel vei reusi chiar sa îi creezi o baza stabila de consumatori. Iata câteva posibilitati:

    Reafirmarea este o modalitate de a atenua regretul de dupa încheierea vânzarii, deoarece clientii au adesea pareri de rau dupa ce au cumparat. Daca îi asiguri clientul ca a luat hotarârea corecta si a cumparat un produs folositor, necesar pentru mentinerea sanatatii sale, atunci nu va mai avea regrete si cel mai probabil va comanda din nou.

    Urmareste obiceiurile de cumparare ale clienilor tai! Daca nu au cumparat deja de 2-3 luni un produs pe care îl cumpara de obicei, atrage-le atenia ca rezervele li se vor termina si ca vor avea nevoie sa mai cumpere. La urma urmei, nu e decât un strop de atentie, dar poate însemna multi bani pentru tine.

    De ce sa nu îi anunti clientul ca produsul lui preferat e la promoie?

    Amândoi vei beneficia: Tu îi poi crete profitul simitor, iar clientul tau va obine un supliment alimentar important pentru el, la pret redus.

    Anotimpul rece, alergiile sau începerea colii – acestea sunt tot atâtea ocazii de a recomanda produse. Ofera suplimente pentru întarirea imunitaii, multivitamine sau produse antialergice, iar profitul tau va crete vizibil.

    Un nou instrument on-line pentru pastrarea legaturii cu clientii

    Principalul punct de contact cu clientii este obtinerea unor informatii corecte despre acestia. Iar noul nostru instrument on-line te va ajuta în acest sens: Network Explorer îi ofera
    informatii utile despre întreaga ta retea.

    Cu ajutorul acestei aplicatii, vei afla cine nu a facut cumparaturi în ultimele luni sau cine beneficiaza de bonusuri. Aceasta aplicatie te va ajuta sa iei mai usor legatura cu consumatorii.

    Deoarece colecteaza adresele de e-mail ale membrilor, vei putea sa le trimti acestora felicitari de ziua lor, de exemplu.

    Cu ajutoul aplicaiei Network Profiler poti obinte informatii despre cumparaturile
    si performantele membrilor tai. De asemenea, poi primi informatii despre produsele preferate ale unor anumti membri sau daca au achiziionat ceva recent.

    Folosete aceste instrumente i toate oportunitatile pe care si le ofera deoarece, cu putina atentie, îi poti creste semnificativ venitul din aceasta afacere! Da-te pe tine drept exemplu si informeaza-ti membrii despre importana pastrarii legaturii!

     

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

 

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2014 © calivitavelcu.ro

 

Mergi la Cosul de Cumparaturi