Calivita 

 

 

 

 

Proteinele si lactatele: cei mai buni prieteni cand tii o dieta?

    Noile studii au aratat ca un consum ridicat de proteine, mai ales cele din lactate, ajuta oamenii care tin o dieta sa slabeasca mai repede si le conserva masa musculara. Acest studiu s-a concentrat pe trei grupuri de femei obeze sau supraponderale de peste 40 de ani. Scopul studiului a fost sa descopere in ce fel ajuta o dieta baza pe exercitii si o alimentatie cu un continut scazut de calorii. Femeilor li s-au dat, aleatoriu, o dieta bazata pe multe proteine si lactate, o alta dieta bazata pe o cantitate moderata de proteine si lactate si o dieta baza pe o cantitate moderata de proteine si o canitate scazuta de lactate. De asemenea, femeile faceau exercitii 7 zile pe saptamana.

    Cercetatorii au descoperit ca, desi toate cele trei grupuri au pierdut aceeasi greutate, grupul care a consumat mai multe proteine si lactate a aratat o scadere mai semnificativa de grasime abdominala si a pus mai multa masa musculara. De fapt, ce s-a pierdut in acea grupa a fost 100% grasime. In acelasti timp, acest grup a pus masa musculara, acest lucru schimband constitutia corpului. De vreme ce muschii ard mai multe calorii cand sunt odihniti, acest tip de schimbare in constitutie corporala va ajuta oamenii pe viitor sa slabeasca. Grupul cu putine proteine si lactate a pierdut masa musculara.

    Alte cercetari pe proteine au aratat ca este mult mai important sa echilibram consumul de proteine pe parcursul zilei, decat sa consumam o cantitate mare de proteine dintr-o data.
    O masa obisnuita asigura 10 grame de proteine la micul dejun, 20 la pranz si 60 la cina, ceea ce nu este deloc echilibrat. Oamenii de stiinta recomanda un anumit minim de proteine, nu o cantitate anume de proteine pe greutate corporala. 30 de grame de proteine la fiecare masa rezulta in o crestere a masei musculare.

    Cantitatea de proteine care trebuie consumata la fiecare masa este de aproximativ 30 de grame de proteine de inalta calitate (proteine care contin cei 9 aminoacizi esentiali – in principiu, proteine de origine animala, cum ar fi carnea, ouale si produsele lactate). Acesta este echivalentul a 1,5 grame de proteine pe greutate corporala. Este interesant faptul ca cercetarile au aratat ca cele 30 de grame de proteine recomandate trebuie sa contina leucina. Se recomanda intre 2,5 – 3 grame de leucina la fiecare amsa. Majoritatea proteinelor contin 8% leucine.

    In timp ce proteinele au multe beneficii pentru cei care vor sa slabeasca sau sa-ti mentina greutatea corporala, prea multe proteine pot dauna.

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro