Calivita 

 

 

 

 

 

 

 

Scaderea colesterolului in mod natural

 

 

    Colesterolul joacă un rol important în buna funcționare a organismului nostru.

    Colesterolul este o substanţă ceroasă, care este produs de către ficatul nostru. Acest lucru se întâmplă în mod natural la majoritatea oamenilor și animalelor. El ajută la construirea celulelor din corp şi se găseşte în fiecare celulă din corp. Problema apare atunci când oamenii consumă cantităţi mari de alimente nesănătoase şi bogate în colesterol. Deoarece corpul nostru face colesterol în mod natural, avem nevoie doar de cantităţi mici de colesterol din alimentele pe care le mâncăm.

    Colesterolul este transportat în diferite părți ale corpului de lipoproteine. Corpul nostru are două tipuri de lipoproteine: lipoproteine ​​cu densitate mare (HDL) și lipoproteine cu densitate mică (LDL). Colesterolul LDL nu este bun pentru corpul nostru și trebuie să fie ţinut sub 100 mg pentru a menține o stare bună de sănătate. Pe de altă parte, colesterolul HDL (colesterolul bun) ar trebui să fie mai mare de 60 mg. Dacă suma totală a acestor două tipuri de colesterol este mai mare de 200 mg, atunci se spune că sunteţi la limita colesterolului ridicat, iar dacă totalul acestor două tipuri de colesterol este mai mare de 250 mg, atunci se spune că aveţi niveluri ridicate de colesterol.

    Există mai multe lucruri care contribuie la un nivel ridicat de colesterol în organism. Dar, pe lângă înțelegerea alimentelor care cauzează un nivel ridicat de colesterol, haideți să aruncăm o privire şi asupra altor cauze ale colesterolului ridicat:

    1. Activitate fizică scăzută - Fiind inactiv din punct de vedere fizic este un mod sigur de a avea un nivel ridicat de colesterol. Oamenii care sunt activi și fac des exerciții fizice au niveluri mici de LDL și niveluri ridicate de HDL.

    2. Greutatea - Excesul de greutate poate pune presiune suplimentară pe corp. Greutatea face corpul să lucreze mai din greu pentru a se ocupa de tot colesterolul care intră în sistem. Multe studii au indicat faptul că persoanele supraponderale au un nivel de trigliceride mult mai mare și niveluri scăzute de HDL.

    3. Istoricul de familie - Dacă aveţi un istoric de familie de colesterol ridicat, atunci sunt şanse ca şi dvs. să aveţi un nivel ridicat. Genetica este una din principalele cauze ale colesterolului ridicat.

    4. Bolile - Există câteva boli care pot duce la niveluri ridicate de colesterol. Persoanele cu tulburări tiroidiene, tulburări renale și alt boli pot avea un nivel ridicat de colesterol.

    5. Vârsta - Pe măsură ce înaintaţi în vârstă, colesterolul devine o problemă din ce în ce mai mare. În multe cazuri, oamenii au colesterol mare încă de mici, dar află abia la bătrânețe. În plus, după vârsta de treizeci de ani, corpul creşte producţia de colesterol, crescând astfel nivelurile sale în organism.

    Deci, toți factorii discutaţi mai sus pot duce la niveluri ridicate de colesterol în organism. Dar adevărata întrebare este, care alimentele cauzează creşterea nivelurilor de colesterol? Alimentele pe care le consumam au un rol mult mai mare în creșterea nivelului de colesterol din organism decât oricare din factorii enumerați mai sus. Ştiind mai multe despre alimentele care cresc nivelul de colesterol, puteți alege acele alimente care reduc nivelul de colesterol.

    Alimentele care pot creşte nivelul de colesterol:

    •  Grăsimile trans (grăsimile nesaturate) - Ele nu sunt rele numai pentru artere, ci şi pentru starea generală de sănătate. Grăsimile trans sunt, de fapt, alimentele sintetice. Când un produs alimentar are ulei hidrogenat, înseamnă că el are cantităţi semnificative de grăsimi trans.

    •  Grăsimile saturate - Aceste grăsimi sunt rele pentru colesterol. Grăsimile saturate devin tari la temperatura camerei și provin în principal din surse animale, cum ar fi: lactatele, carnea și ouăle. Astfel de grăsimi ar trebui consumate în moderație. Orice expunere pe termen lung la astfel de grăsimi poate duce la niveluri crescute de colesterol și la rigidizarea arterelor.

    Atunci când vă uitaţi la alimentele care pot provoca un nivel ridicat de colesterol, ar trebui să citiți etichetele. Multe alimente sunt bogate în colesterol și nu sunt bune pentru sănătatea dvs., aşa că ar trebui aflaţi cantitatea de grăsimi trans din ele, ca să reduceţi consumul de aceste alimente, pentru a controla nivelul de colesterol.

    Următoarele zece alimente vă pot ajuta la menţinerea nivelului de colesterol:

    •  Soia - Multe studii au arătat că aportul zilnic de aproximativ 22 de grame de proteine ​​de soia poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol LDL. În soia se găsesc cantităţi mari de vitamine, fibre, grăsimi polinesaturate și minerale și sunt potrivite pentru a înlocui produsele de origine animală.

    •  Afinele - Ele ajută la reducerea nivelului colesterolului la fel de eficient precum medicamentul statina. Afinele ajută la prevenirea oxidării colesterolului rău. Ele sunt foarte bogate în antioxidanţi.

    •  Orezul brun - Este unul dintre cele mai bune alimente pentru scăderea nivelului de colesterol. Orezul brun este foarte bogat în fibre solubile şi reduce nivelul de colesterol legându-se de metalele grele şi de grăsimi.

    •  Usturoiul - Usturoiul are alicină - un antioxidant foarte puternic, care scade presiunea arterială şi colesterolul.

    •  Steroli vegetali - Ei se găsesc în membranele plantelor care pot bloca absorbţia colesterolului. Sterolii sunt prezenţi în diferite tipuri de legume, uleiuri vegetale, seminţe, legume și fructe.

    •  Peştele - Este o sursă bogată de acizi graşi omega-3 şi proteine, care reduc nivelul de colesterol LDL și cresc nivelul de colesterol HDL. Acizii graşi omega-3 ajută şi la reducerea nivelului de trigliceride.

    •  Nucile - Ele sunt bogate în antioxidanţi (seleniu şi vitamina E), fitonutrienți și fibre. Nucile conţin grăsimi sănătoase şi steroli vegetali, care ajută la menţinerea unui nivel adecvat de trigliceride în organism.

    •  Merele - Ele sunt bogate în fibre insolubile şi solubile, care ajută la reducerea nivelului de colesterol şi la scăderea riscului de atac de cord, de accident vascular cerebral și de rigidizare a arterelor. Fibrele insolubile din mere ajută la eliminarea colesterolului LDL din organism.

    •  Fasolea - Fasolea este bogată în fibre solubile, reduce colesterolul rău şi ridică nivelul de colesterol bun. Alte alimente care sunt bogate în fibre solubile sunt: mazărea, semințele de in şi lintea.

    •  Uleiul de măsline - Reduce nivelul de colesterol LDL și crește nivelul de colesterol HDL.

    Deşi cel mai bun mod de a obține nutrienți este direct din alimente, din cauza programului încărcat ne este foarte greu să facem acest lucru. De aceea, unii specialiști recomandă să folosim şi suplimente, pentru a-i oferi corpului nostru nutrienţii de care are nevoie pentru a reduce colesterolul LDL și pentru a creşte colesterolul HDL.

    Produs Calivita Recomandat Pentru Scaderea Colesterolului: Cholestone

     

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

 

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2014 © calivitavelcu.ro

 

Mergi la Cosul de Cumparaturi