Calivita 

 

 

 

 

Semintele de In

 

    Prezentare generală seminte de in:

    Seminte de inSeminţele de in (Linum usitatissimum L.) provin din planta de in, o plantă anuală. Egiptenii antici foloseau seminţele de in, atât ca aliment, cât și ca medicament. Ei foloseau fibra plantei şi pentru a face haine, plase de peşte și alte produse. Din punct de vedere istoric, seminţele de in au fost folosite în principal ca un laxativ. Sunt bogate în fibre şi în un material cleios numit mucilagiu.

    Aceste substanțe se dilată atunci când intră în contact cu apa, aşa că ajută scaunul să treacă mai repede prin tractul gastrointestinal.
    Semințele şi uleiul de in conțin și substanțe sănătoase. Seminţele de in şi uleiul de seminţe de in sunt bogate în acid alfa-linolenic (ALA), un acid gras omega-3 care poate ajuta la prevenirea bolilor de inimă, bolilor inflamatorii intestinale şi artritei. Alte surse de acid alfa-linolenic sunt: canola (rapiță), uleiul de soia, nucile şi semințele de dovleac.

    Este important să menţineţi un echilibru bun de acizi graşi omega-3 şi omega-6 în dieta dvs., deoarece aceste două substanțe lucrează împreună pentru a promova sănătatea. Macroul, somonul şi nucile sunt, de asemenea, surse bune de acizi grași omega-3.


    Studiile sugerează că seminţele de in pot juca un rol important în prevenirea și tratarea următoarelor afecţiuni:

    Nivel ridicat de colesterol


    Oamenii care mănâncă o dietă mediteraneană tind să aibă un nivel mai mare de colesterol „bun”. Dieta mediteraneană are un echilibru sănătos de acizi grași omega-3, omega-6 și omega-9 (găsiţi în uleiul de măsline). Dieta include cereale integrale, legume rădăcinoase și verzi, fructe, pește și carne de pasăre, ulei de măsline și de canola, acid alfa-linolenic din ulei de seminţe de in şi nuci. Dieta limitează cantitatea de carne roşie, unt şi smântână.
    În testele de laborator și studiile pe animale, uleiul de in şi seminţele de in au ajutat la scăderea colesterolului. Studiile pe oameni au avut rezultate mixte. Un studiu a constatat că persoanele care au adăugat seminţe de in pentru o dietă săracă în colesterol au redus colesterolul „rău”, și trigliceridele (grăsimile din sânge).

    Boli de inimă

    O dietă bogată în fructe, legume, cereale integrale, nuci şi alimente bogate în acid alfa-linolenic poate reduce riscul de atac de cord şi accident vascular cerebral. Una dintre cele mai bune metode de a preveni şi a trata bolile de inimă este de a urma o dietă săracă în grăsimi, a evita alimentele bogate în grăsimi săturate și să mâncaţi alimente care sunt bogate în grăsimi mononesaturate şi polinesaturate, inclusiv acizi graşi omega-3 din seminţe de in.

    Dovezile sugerează că persoanele care urmează o dietă bogată în acizi alfa-linolenici sunt mai puţin susceptibile de a avea un atac de cord fatal.
    Mai multe studii pe oameni sugerează că dietele bogate în acizi grași omega-3 pot scădea tensiunea arterială.

    Suplimente pe baza de seminte de in:

    Cholestone

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro