Calivita 

 

 

 

Top 8 alimente care contin vitamina B12

 

    Daca incercati sa mentineti o dieta adecvata, alimentele cu vitamina B12 sunt ceea ce va trebuie. Vitamina B12 este o vitamina necesara in organism pentru ca ajuta celulele rosii din sange sa functioneze corect. De multe ori, vitamina B12 este atasata de proteinele ​​pe care le obtineti atunci cand mancati anumite tipuri de alimente. Totusi, vitamina B12 poate fi adaugata sintetic si in anumite produse alimentare pentru a va ajuta sa obtineti doza zilnica recomandata de vitamina B12. In plus, vitamina B12 este disponibila ca un supliment pentru cei care nu primesc suficient din dieta lor.

    Este usor sa obtineti cantitatea necesara de vitamina B12, daca stiti care sunt alimentele in care se gaseste. Desi vitamina B12 poate fi luata ca un supliment alimentar, cea mai buna sursa de vitamina B12 se gaseste in multe alimente comune. Aici sunt cateva dintre alimentele pe care ar trebui sa le incercati, daca aveti deficienta de vitamina B12:

    1. Oua

    Galbenusul oualor contine cantitati mari de vitamina B12.

    2. Branza

    Desi nu toate tipurile de branza sunt bogate in vitamina B12, parmezanul, mozzarella si branza feta contin vitamina B12.

    3. Carne de vita

    Fileu si coaste contin vitamina B12, dar carne de vita ofera cea mai mare cantitate de vitamina B12.

    4. Miel

    O bucata de umar de miel poate oferi peste 60 la suta din doza zilnica recomandata de vitamina B12.

    5. Crustaceele

    Indiferent daca sunt consumate crude, aburite sau la gratar, crustaceele, cum ar fi scoicile si midiile, sunt incarcate cu vitamina B12.

    6. Caviarul

    Desi, de obicei, este mancat doar ca garnitura la un fel de mancare mai mare, icrele de peste pot oferi de 10 de ori mai multa vitamina B12 decat ouale de gaina.

    7. Fructele de mare

    Pestele, crabul, homarul si caracatita sunt doar cateva dintre alimentele care sunt bogate in vitamina B12. Chiar daca nu pot fi consumate in fiecare zi, ar trebui sa incercati  sa gasiti modalitati creative de a le incorpora in dieta dumneavoastra daca aveti o deficienta de vitamina B12.

    8. Lapte

    Este cea mai simpla modalitate de a adauga vitamina B12 in dieta dvs. Puteti lovi doi iepuri cu o piatra daca gasiti cereale fortifiate cu vitamina B12. Acest lucru va suplimenta vitamina B12 din corpul dumneavoastra si va va ajuta sa obtineti doza zilnica recomandata de vitamina B12.

    Daca credeti ca ati putea suferi de o deficienta de vitamina B12, consultati-va imediat medicul de familie, pentru ca va poate ajuta sa gasiti cea mai buna solutie pentru dvs.



     

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2009 © calivitavelcu.ro