Calivita 

 

 

 

 

Ulei din seminte de in

 

    Prezentare generală Ulei din Seminte de in:


    Seminte de InUleiul de seminţe de in conține acizi graşi omega-3 şi omega-6, care sunt necesari pentru sănătate. Uleiul de seminţe de in conţine acidul gras esenţial alfa-linolenic (ALA), pe care organismul îl transformă în acid eicosapentaenoic (EPA) şi acid docosahexaenoic (DHA), doi acizi graşi omega-3 găsiţi în uleiul de peşte. Unii cercetători cred că uleiul de in ar putea avea aceleași beneficii ca și uleiul de pește, dar organismul nu este foarte eficient în transformarea ALA în EPA și DHA. Iar beneficiile ALA, EPA şi DHA şi nu sunt neapărat aceleaşi.

    S-a dovedit că acizii grași omega-3 din ulei de pește reduc inflamaţia şi ajută la prevenirea anumitor boli cronice, cum ar fi bolile de inimă şi artrită.
    O dietă echilibrată în acizi grași omega-3 şi omega-6 este foarte importantă. Acizii grași omega-3 ajută la reducerea inflamaţiei, în timp ce mulţi acizi grași omega-6 tind să contribuie la inflamaţie. O dietă sănătoasă ar trebui să conţină o cantitate de două ori mai mică de omega-6 decât omega-3.

    Seminţele de in - dar nu uleiul de seminţe de in - conțin un grup de substanțe chimice numite lignani, care pot juca un rol esenţial în prevenirea cancerului.

    Utilizări Ulei din Seminte de In:

    Studiile clinice sugerează că uleiul de in și acizii grași omega-3 pot fi de ajutor în tratarea multor afecţiuni.


    Nivel ridicat de colesterol

    Persoanele care urmează o dietă mediteraneană tind să aibă un nivel mai mare de colesterol bun. Dieta mediteraneană pune accentul pe pește, pe grăsimi sănătoase, pe ulei de măsline şi are un echilibru sănătos de acizi grași omega-3 şi omega-6. Legumele, cerealele integrale, rădăcinoasele, fructele, carnea de pește și de pasăre, măslinele și ALA (din seminţe de in, ulei de seminţe de in şi nuci) sunt prezente în dieta mediteraneană. Carnea roșie și grăsimile saturate nu fac parte din dietă.

    Boli de inimă

    O dietă bogată în fructe, legume, cereale integrale, nuci, legume și alimente bogate în ALA poate reduce în mod substanțial recidivarea bolilor de inimă. Una dintre cele mai bune modalităţi de a preveni şi trata bolile de inimă este de a urma o dietă săracă în grăsimi săturate și bogată în grăsimi mononesaturate şi polinesaturate. Dovezile sugerează că persoanele care consumă o dietă bogată în ALA au şanse mai mici de a suferi de un atac de cord fatal. ALA poate reduce inflamația, poate îmbunătăţi sănătatea vaselor de sânge și poate reduce riscul de aritmie (bătăi neregulate ale inimii).

    Mai multe studii pe oameni sugerează că dietele bogate în acizi grași omega-3 (inclusiv ALA) pot scădea tensiunea arterială.

    Sindromul Sjogren

    Dovezile preliminare sugerează că 1 g de seminţe de in pe zi poate ameliora simptomele de ochi uscat la persoanele cu sindromul Sjogren. Sindromul Sjogren este o afecţiune autoimună în care sistemul imunitar atacă glande din organism care produc umiditate, cum ar fi glandele salivare și lacrimale.

    Rac

    Studiile sugerează că uleiul de in poate ajuta la prevenirea creşterii tumorilor mamare. Într-un studiu canadian, cercetătorii au descoperit ca uleiul de in a împiedicat creşterea tumorii de sân, probabil din cauza conținutul de ALA.

    Suplimente Calivita pe baza de seminte de in

    Cholestone

 

     

Apasă aici pentru a merge în partea de sus a paginii

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de Velcu Elena, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au nicio responsabilitate cu privire la acest site.

2011 © calivitavelcu.ro

 

Mergi la Cosul de Cumparaturi